ODUM Turva on kehitetty optimoimaan yritysten työsuojelutoiminta. Sen avulla voidaan korvata vanha toimintamalli ja luoda siitä tehokkaampi ja helpommin toteutettava tai sillä voidaan täydentää, hallita ja tehostaa käytössä olevaa työsuojelun toimintaohjelmaa.
ODUM Turvan keskitetty tilannekuvaraportti ja siihen liitetyt hälytystoiminnot mahdollistavat työsuojelun hallinnan ja johtamisen myös niissä organisaatioissa, joissa on useita yrityksiä tai toimipisteitä.
- Lain vaatimusten seuranta
- Tehtävien luokittelu ja arviointi
- Muistiot, oma arkisto ja tiedostojen liittäminen
- Valmiit lomakepohjat
- Aikataulutus ja muistutukset
- Riski- ja kuormitustekijöinen tunnistaminen
- Riskien arviointi ja seuranta
- Sähköinen kanava turvallisuusilmoituksille
- Turvallisuusilmoitusten käsittely
- Lupien, korttien ja perehdytysten uusimisen muistutukset
- Sähköinen kyselyselvitys kuormitustekijöiden arviointiin
Älykkään käyttöliittymän avulla luot yrityksellesi räätälöidyn vaatimustietokannan. Tunnistaminen, arviointi, dokumentointi ja seuranta on integroitu jokaisen vaatimuksen yhteyteen helpottamaan työtäsi. Yrityksen vaatimusten täyttymisestä muodostuu ajantasainen tilannekuva organisaation käyttöön. ODUM Turva järjestelmällä toteutat työsuojelua helposti!
Asiantuntijamme seuraavat työsuojeluun liittyviä lainsäädännön uudistuksia. Tiedotamme muutoksista asiakkaitamme ja päivitämme järjestelmän vastaamaan lain vaatimuksia.
ODUM Turva on erittäin helppokäyttöinen ja siitä löytyy check-listat ja ohjeet, minkä kokoista yritystä lait koskevat ja miten vaatimukset täytetään. Lisäksi siitä löytyy monipuoliset työkalut työsuojeluvelvoitteiden toteuttamiseen.